Printati aceasta pagina

Andreea Mitan

 


Lector universitar doctor

andreea.mitan@facultateademanagement.ro

Descărcați CV [.pdf]

 

______________________________________________________________________________________________________

Andreea Mitan este lector în cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative și cercetător în cadrul Centrului de Cercetare în Management, fiind specializată în domeniul comunicării și al marketingului. În 2014 a obținut titlul de doctor în științele comunicării, cu o teză despre identitatea tinerilor și preferințele lor muzicale. Interesele sale de cercetare gravitează în jurul conexiunilor dintre marketing, produsele popular culture și lucrul cu audiențele formate din tineri (digital natives, generația Y). 
Este autoarea primei lucrări academice românești pe teme de music marketing, „În top - 7 modele de marketing în muzică” (Galați University Press, 2016), și a primit în 2016, din partea Tritonic, un best-seller award pentru volumul „Ghid esențial de promovare” (2015), al cărei co-autoare este. Începând cu anul 2007 lucrează ca expert în marketing în cadrul mai multor proiecte naționale și internaționale, pe teme din sfera antreprenoriatului și a culturii. În perioada 2013-2018 a coordonat mai multe programe masterale în cadrul SNSPA și în 2016 a predat cursuri de music marketing la VIVES University College din Belgia. 
Din 2017 colaborează cu Camera de Comerț Norvegiano-Română (NOROCC), unde a ocupat funcția de Director Executiv (2017-2018), și unde este Specialist în comunicare (din 2019). A participat, în calitate de keynote speaker, la două conferințe internaționale organizate de EZA - European Center for Workers' Questions (septembrie 2018, Sofia și noiembrie 2018, București), unde a vorbit cu reprezentanți a peste 70 de federații sindicale, ONG-uri și organizații din zona cercetării și a trainingului din statele membre ale Uniunii Europene despre piața muncii, despre NEETs, șomajul în rândurile tinerilor, practica internship-urilor neplătite și despre viitorul federațiilor sindicale în economia digitală, lucrând cu și pentru digital natives.  

______________________________________________________________________________________________________ 

Cursuri

  • Marketing