Printati aceasta pagina

Roberta Răducu

 


Asistent universitar doctor

[email protected]

Descărcați CV [.pdf]

 

______________________________________________________________________________________________________ 

Roberta Mihaela Răducu este asistent universitar la Facultatea de Comunicare și Relații Publice (SNSPA), unde predă seminarii de Măsurare în comunicare și relații publice, Comunicare de criză și Imagini și simboluri, Data Vizualization, precum și cursuri de Comunicare de criză la programe de masterat. Este membră a laboratorului de cercetare Crisis Communication and Digital Listening și tutore de an pentru specializarea CEM.

Doctor în Științele Comunicării (SNSPA, 2022), cu teza „Audiențe și generații. O explorare a generațiilor media din România în contextul noii ere a comunicării” (publicată în 2025), Roberta este implicată în proiecte de cercetare naționale și internaționale. Din 2024 este Young Researchers Leader în cadrul COST ACTION CA23126 - AlertHub: Warning Communication Knowledge Network. A fost, de asemenea, expert în comunicare la New Strategy Center și a contribuit la proiecte europene și naționale pe teme de educație, digitalizare și comunicare strategică.

Este autoare și coautoare a mai multor articole și volume de specialitate, inclusiv Branduri în conversații (2022), Disinformation in the context of the Russian invasion of Ukraine (2023), volumul coordonat Public communication and challenges in the current digital environment (2025) și studii privind generațiile media și utilizarea tehnologiei.

Domeniile sale de interes includ: comunicarea de criză, contribuția audiovizualului în constituirea audiențelor media ca generații, măsurarea în relații publice, comunicarea strategică și analiza narațiunilor digitale. Este pasionată de organizarea de evenimente științifice și conferințe internaționale, pe care le combină adesea cu activități sportive și creative. 

______________________________________________________________________________________________________ 

Cursuri

  • Măsurare în comunicare și relații publice
  • Gestionarea crizelor de imagine
  • Imagini și simboluri