Printati aceasta pagina

Ştiri

feb 12, 2021

PR Arena | 12-16 aprilie 2021


Competiția PR ARENA (ediția a IV-a) va avea loc între 12-16 aprilie 2021 și este destinată studenților de la programele de licență și master cu profil de comunicare din mai multe centre universitare din România și Republica Moldova.

Studenții de la Facultatea de Comunicare și Relații Publice, din cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative, pot aplica cu o echipă formată din 2 sau 3 studenți. Componența echipei nu se poate modifica după înscriere.

 

Calendar 

• 15 - 25 FEBRUARIE – înscrierea echipelor în competiția PR ARENA (se pot înscrie studenți din toți anii de studiu, inclusiv anul 1) 

• 25 FEBRUARIE – 28 FEBRUARIE – selecția echipelor 

• 1 MARTIE – anunțarea echipelor care vor intra în competiția PR ARENA 

• 12 – 15 APRILIE- – desfășurarea online a competiției PR ARENA (deschiderea oficială, prezentarea briefului, lucrul în echipe cu mentorii) 

• 16 APRILIE – prezentarea proiectelor finaliste și premierea echipelor câștigătoare

 

REGULAMENT

ETAPA 1 – ÎNSCRIEREA ÎN COMPETIȚIE – 15 – 25 FEBRUARIE

Fiecare echipă trimite la emailul [email protected] o descriere a membrilor echipei și un eseu (max. o pagină) în care să includă motivația pentru care dorește să participe la rezolvarea unui brief de relații publice.

 

ETAPA 2 – SELECȚIA ECHIPELOR – 25 – 28 FEBRUARIE

Criterii de jurizare pentru echipe:

- capacitatea echipei de a oferi o descrierea inedită a membrilor echipei;

- capacitatea de a oferi o motivație plauzibilă pentru participarea la PR Arena;

- redactarea motivației într-un mod profesionist.

 

ETAPA 3 – DESFĂȘURAREA COMPETIȚIEI PR ARENA

Echipele selecționate vor avea fiecare câte un mentor din profesie cu care vor lucra la prezentarea pitch-ului pornind de la un brief furnizat în prima zi a competiției (12 aprilie).

Echipele vor lucra împreună cu mentorii lor în primele două zile, iar până pe 13 aprilie, la ora 24.00, vor trimite primele livrabile: prezentare cu 10 slide-uri și film de 3 minute în care ni se prezintă pe scurt ideile din prezentare.

 

Juriul selectează 10 echipe care merg în etapa finală și anunță finalistele pe 14 aprilie la ora 20.00.

Echipele finaliste lucrează în continuare cu mentorii lor pentru pregătirea prezentărilor live. 

Fiecare echipă finalistă va prezenta pitch-ul în fața juriului pe data de 16 aprilie printr-o susținere publică de 10 minute, urmată de 5 minute/echipă de Q&A din partea juriului. Jurizarea finală, alegerea câștigătorilor și premierea vor avea loc pe 16 aprilie începând cu ora 18.30. 

Un pitch câștigător trebuie:

- să rezolve situația identificată în brief;

- să ofere soluții creative și eficiente pentru situația furnizată;

- să fie prezentat într-o manieră persuasivă și profesională;

- să fie adaptat contextului social, cultural și economic.

Vă dorim mult succes!

 

 

Vezi toate ştirile