Specializarea Publicitate
Studenții care au optat pentru această specializare studiază discipline obligatorii precum:
Anul I: Teoria comunicării, Introducere în relații publice, Redactare academică, Informatică I, Științe economice. Management și marketing, Gândire critică, Limba engleză I și II, Imagini și simboluri în publicitate, Psihosociologia publicității, Introducere în publicitate, Tehnica discursului public (public speaking).
Anul II: Istoria comunicării, Metode de cercetare în științele comunicării, Campanii de publicitate, Psihologia comunicării, Publicitate în media digitale, Argumentare publicitară, Informatică II, Practică, Semiotică. Teorii ale limbajului, Tehnici de scriere creativă în publicitate, Managementul agenţiilor de publicitate, Comportamentul consumatorului.
Anul III: Mass-media și societatea, Comunicare de criza, Cultura organizationala, Creaţie publicitară, Metafore în publicitate, Comunicare nonverbală, Metode și tehnici de elaborare a lucrării de absolvire, Film Studies, Planificarea în publicitate.
Discipline opționale
Facultatea de Comunicare și Relații Publice oferă tuturor studenţilor posibilitatea de a-și completa și aprofunda domenii specifice de interes și prin alegerea unor discipline opţionale, care să permită definirea în mod cât mai corect și concret a direcţiilor individuale de specializare.
Discipline opționale dintre care studenții de la specializarea Publicitate pot alege: Introducere în teoria organizațiilor, Introducere în sociologie, Introducere în statistică, Campanii în social media, Comunicare în Data Science, Comunicare interpersonală, Etica în comunicare, Managementul resurselor umane, Dreptul comunicării.
Practica de specialitate
Prin parteneriatele și acordurile de colaborare dezvoltate în mod constant cu instituții și companii de prestigiu din diverse domenii profesionale, Facultatea de Comunicare și Relații Publice oferă tuturor studenților posibilitatea să desfăşoare stagii de practică profesională pentru a aprofunda cunoștințe teoretice și a exersa capacități și abilități specifice de comunicare, relații publice și publicitate. Studenții pot alege să își desfășoare stagiile individuale de practică în:
- agenţii de publicitate, sectorul corporatist privat sau nonprofit, firme de consultanţă;
- firme și agenții de marketing, departamente de marketing ale companiilor autohtone sau multinaționale, firme de cercetare de piață;
- ONG-uri.
Plan învăţământ - click aici.
Perspective profesionale
Absolvenții specializării Publicitate din cadrul Facultății de Comunicare şi Relaţii Publice au la dispoziție o paletă largă de domenii în care pot profesa precum: publicitate, cercetare de piață, social media, marketing, managementul proiectelor etc.
Absolvenţii Facultăţii de Comunicare și Relaţii Publice sunt pregătiţi pentru a deveni:
• Brand manageri și directori de produs, consultanţi de marketing și comunicare electorală, specialiști și consultanţi în resurse umane și traineri;
• Specialiști în publicitate (account manager, account planner, copywriter, media planner, media researcher, social media expert, traffic manager, events executive, PR executive, BTL executive etc.), specialiști în cercetare de piață și consultanţi de marketing strategic și operațional etc.
Diploma obţinută după promovarea examenului de licenţă este diplomă de stat, recunoscută oficial.