Printati aceasta pagina

Alerte

iul 23, 2024

ADMITERE 2024 - Rezultatele concursului de admitere la studii universitare de licență la FCRP - SNSPA


Facultatea de Comunicare și Relații Publice anunță rezultatele concursului de admitere pentru studii universitare de licență, sesiunea iulie 2024

Rezultatele admiterii la specializarea Comunicare și Relații Publice sunt disponibile aici.

Rezultatele admiterii la specializarea Publicitate sunt disponibile aici.

Rezultatele admiterii la specializarea Communication and Emerging Media sunt disponibile aici.

Lista candidaților respinși în sesiunea de admitere iulie 2024 este disponibilă aici.

 

Ce fac dacă am fost admis la BUGET?

În perioada 24–25 iulie 2024 (în intervalul orar 10:00-16:00), candidații declarați admiși pe locuri de buget trebuie să confirme locul la programul de studii la care au fost admiși, prin depunerea următoarelor documente la sediul SNSPA (Bd. Expoziției, nr. 30A):

  • fișa de înscriere generată în contul tău de candidat/ă (printată și semnată),
  • diploma de bacalaureat, în original,
  • contractul de studii, completat și semnat în două exemplare, disponibil aici,
  • 2 fotografii tip buletin (pentru carnetul și legitimația de student),
  • certificatul de naștere (copie și în original pentru conformare),
  • cartea de identitate (copie și în original pentru conformare),
  • certificatul de căsătorie (copie și în original pentru conformare) - dacă e cazul,
  • dovada plății taxei de înmatriculare, achitată în contul facultății (disponibil aici)

 

În cazul în care este necesar, universitatea poate asigura, în mod gratuit, fotocopierea documentelor solicitate.

În cazul în care, în perioada menționată (24-25 iulie 2024), un candidat admis pe un loc de buget nu s-a prezentat la facultate pentru confirmare și depunerea documentelor, va pierde locul pe care a fost declarat admis.

Ce fac dacă am fost admis la TAXĂ?

În perioada 24–25 iulie 2024 (în intervalul orar 10:00-16:00), candidații declarați admiși pe locuri cu taxă trebuie să confirme locul la programul de studii la care au fost admiși prin depunerea următoarelor documente la sediul SNSPA (Bd. Expoziției, nr. 30A):

  • fișa de înscriere generată în contul tău de candidat/ă (printată și semnată),
  • diploma de bacalaureat, copie însoțită de original, pentru conformare,
  • contractul de studii, completat și semnat în două exemplare, disponibil aici,
  • 2 fotografii tip buletin (pentru carnetul și legitimația de student),
  • certificatul de naștere (copie și în original pentru conformare),
  • cartea de identitate (copie și în original pentru conformare),
  • certificatul de căsătorie (copie și în original pentru conformare) - dacă e cazul,
  • dovada plății taxei de înmatriculare și a primei rate din taxa de școlarizare, achitată în contul facultății (disponibil aici)

 

În cazul în care este necesar, universitatea poate asigura, în mod gratuit, fotocopierea documentelor solicitate.

În cazul în care, în perioada menționată (24–25 iulie 2024), un candidat admis pe un loc cu taxă nu s-a prezentat la facultate pentru confirmare și depunerea documentelor, va pierde locul pe care a fost declarat admis.

 

Ce fac dacă sunt pe LISTA DE AȘTEPTARE?

În zilele de 26 iulie și 29 iulie 2024 (în intervalul orar 10:00-16:00), candidații afișați în lista de așteptare vor confirma ocuparea unui loc rămas vacant numai după contactarea acestora de secretariatul facultății, prin intermediul datelor de contact completate în fișa de înscriere (email/telefon). Candidații vor fi înmatriculați în ordinea descrescătoare a mediilor, opțiunilor și locurilor disponibile, în cazul în care vor rămâne locuri neocupate. Această etapă se poate încheia în momentul ocupării locurilor scoase la concurs sau a finalizării contactării tuturor candidaților din lista de așteptare.

Pentru confirmarea locului, candidații declarați admiși pe locurile vacante vor depune următoarele documente la sediul SNSPA (Bd. Expoziției, nr. 30A):

  • fișa de înscriere generată în contul tău de candidat/ă (printată și semnată),
  • diploma de bacalaureat, copie însoțită de original, pentru conformare,
  • contractul de studii, completat și semnat în două exemplare, disponibil aici,
  • 2 fotografii tip buletin (pentru carnetul și legitimația de student),
  • certificatul de naștere (copie și în original pentru conformare),
  • cartea de identitate (copie și în original pentru conformare),
  • certificatul de căsătorie (copie și în original pentru conformare) - dacă e cazul,
  • dovada plății taxei de înmatriculare și a primei rate din taxa de școlarizare, pentru locurile cu taxă, achitată în contul facultății (disponibil aici)

 

În cazul în care este necesar, universitatea poate asigura, în mod gratuit, fotocopierea documentelor solicitate.

Candidații aflați pe listele de așteptare, informați de secretariate că pot ocupa un loc vacant, își asumă întreaga responsabilitate privind confirmarea locului prin aducerea documentelor necesare pentru înmatriculare la sediul facultății. Neprezentarea la secretariatul facultății după informarea de către facultate în termenul stabilit la contactarea pe email/telefon duce la pierderea locului ocupat prin vacantare.