Print this page

Alumni

 /Translation to be provided./

 

Denissa Scutaru  (promoţia 2002-2006)Senior PR, Wunderman

Eram în clasa a unsprezecea când mi-a căzut privirea pe un articol dintr-o revista glossy în care se vorbea despre specialistul în comunicare sau PR-istul. Curioasa din fire, am început să mă informez din ce în ce mai mult şi, cu fiecare lucru nou aflat despre ce înseamnă să fii specialist în comunicare, m-am apropiam de scopul meu: acela de a găsi o profesie care să îmi folosească şi să-mi dezvolte aptitudinile si care să nu mă plictisească niciodată. Am ales Facultatea de Comunicare şi Relații Publice din cadrul SNSPA şi a fost dragoste la prima vedere. De la cursuri, profesori, colegi, am simțit că toate se potrivesc ca o mănușă. De mai bine de 6 ani lucrez în domeniu, în publicitate, un mediu plin de creativitate. Sunt Senior PR în agenția Wunderman şi pot spune că o zi nu se aseamănă cu cealaltă, iar lucrul cu clienții locali şi internaționali este întotdeauna un prilej de a-mi îmbogăţi experiența.

 

 dr. Florin Poenaru (promoţia 2002-2006) antropolog

Facultatea de Comunicare și Relații Publice (FCRP) e un loc unic. Cred că doar acolo înveți în același timp și teoria comunicării și artă fotografică, și publicitate și geopolitică, și arta discursului în public și informatică, și managementul afacerilor și istoria culturii române moderne, și retorică și protocol instituțional, și imagologie istorică și PR. Curricula prezintă o diversitate care este chiar a lumii în care trăim. Departe de a te rupe de ea, FCRP te pregătește pentru lumea reală chiar din primul an. FCRP a însemnat astfel o experiență pragmatică a contemporaneității și mi-a oferit instrumentele pentru o gândire flexibilă, adaptată societății în care trăim.

 

Sabina Anehei (promoţia 2009-2012) – Coordonator Marketing și Vanzari Accesorii,  Mercedes-Benz România

Am absolvit Facultatea de Comunicare si Relatii Publice in anul 2012 si in 2014 Masteratul in Comunicare Politica, ramanand fidela astfel institutiei care m-a format ca om de comunicare, care mi-a dezvoltat abilitatile de baza si mi-a oferit uneltele esentiale pentru dezvoltarea carierei.Povestea mea, din punctul de vedere al dezvoltării profesional, a debutat încă din primul an de facultate, când am obtinut un internship la Camera Deputaţilor, urmat de alte câteva colaborări cu entităţi dedicate PR-ului/ marketing-ului/ televiziunii, făcute din dorința de a explora toate ariile cuprinse în spectrul larg al comunicării si de a reusi sa imi definesc alegerea profesionala optima. În anul 3 de facultate am semnat pentru primul meu job, si trebuie sa recunosc ca am avut șansa de a face PR pentru un brand pe care îl consideram un brand aspiraţional şi cu care interacționasem doar prin prisma cărţilor în care îl regăseam ca exemplu – Mercedes-Benz. Pentru mine, ca fostă studentă la FCRP, actualmente om de marketing în cadrul Mercedes-Benz România, statutul de absolvent al acestei facultăţi a fost eticheta care i-a garantat angajatorului meu că sunt un om de comunicare si marketing pe care se poate baza, care poseda toate cunostintele si abilitatile necesare pentru a dezvolta proiectele specifice brandului, că sunt un om care ştie, nu doar la nivel teoretic, ce înseamnă o campanie/ un eveniment, că am dobândit conduita profesională potrivită pentru a-l reprezenta la nivel extern şi că am toate resursele necesare pentru a face faţă unor situații profesionale neconvenționale. Nu in ultimul rand, ca absolvent al acestei facultati ai o certitudine: vei sti sa te adaptezi dinamicii pietei, sa te reinventezi si sa te adapezi unori contexte profesionale diferite.

 

Alistar Ioana (promoţia 2008-2011)Account Executive Mercury 360 Communications & Founder Sympa Fleurs  

Absolvirea Facultății de Comunicare și Relații Publice din cadrul SNSPA și a masteratului de Brand Management și Comunicare Corporatistă m-au ajutat, în primul rând, la construirea unui profil universitar temeinic și de încredere, pe parcursul studiilor beneficiind și de o bursă Erasmus în Germania. Cunoștințele dobândite, interacțiunea cu profesioniștii din mediul universitar, atât din țară, cât și din străinătate au format un fundament solid pentru startul carierei mele în domeniul advertising-ului și al marketing-ului. Mai mult decât atât, pe durata studiilor, profesorii ne-au încurajat spiritul antreprenorial, lucru care m-a determinat să pun bazele unei afaceri online în cadrul căreia am putut aplica tot ceea ce ține de strategie de branding, relații publice și marketing”.

Valentina Onofriesei, (promoţia 2011-2014), PR Executive - PRoud PR

Am terminat FCRP în 2014. 4 ani de zile m-au reprezentat formulele de matematică, fizică, chimie și informatica, dar simțeam că asta imi strica oarecum echilibrul. Voiam să fac altceva. Și uite asa, prin clasa a 10-a am descoperit Facultatea de Comunicare și Relatii Publice de la SNSPA și a fost prima mea opțiune. Știu că nu am dat greș și nu regret nicio clipă alegerea făcută. Au fost 3 ani frumoși, cu multe lucruri învățate, cu mulți oameni noi care mi-au ieșit în cale și de la care am avut ce invăța și multe uși deschise către o carieră în domeniul comunicării. Un plus pentru FCRP îl reprezintă profesorii foarte bine pregătiți care iți vorbesc din propria experiență, mereu deschiși și înțelegători. Au fost profesori pe care i-am indrăgit din prima clipă și câteva materii care îmi folosesc și acum. După cei 3 ani am dat licența în comunicare nonverbală, iar momentan fac un master în jurnalism și comunicare politică.

 

Schmidt Ionuț (promoţia 2011-2014) jr. Art Director

Facultatea de Comunicare și Relații Publice mi-a permis să iau contact cu industria advertising-ului încă din primul an de facultate. Orarul aerisit, profesorii cu picioarele pe pământ și cursurile esențiale și de actualitate au fost factorii care m-au ajutat să îmi găsesc un loc de muncă încă din timpul facultății. Fiecare are felul lui de a învăța, de a se dezvolta, de a asimila informația și de a jongla cu oportunitățile pe care viața i le oferă, iar din punctul meu de vedere această facultate oferă o experiență pe care puține facultăți o înțeleg. Am absolvit în anul 2014, secția publicitate, iar în prezent sunt Jr. Art Director la Atelier Șapte. Consider că în acestă industrie înveți până o să ieși la pensie, dar cel mai important lucru este baza de cunoștințe pe care o formezi încă din primii ani de facultate.

 

Andreea Onofriesei (promoţia 2011-2014), Account Executive, 2activePR

Am decis să urmez Facultatea de Comunicare și Relații Publice la SNSPA încă din clasa a X-a, când unii elevi probabil nu ştiau ce drum să urmeze. Aici am găsit un mediu academic cum rar întâlneşti: profesori severi şi foarte bine pregătiţi care mi-au oferit sprijin în parcursul universitar, materii din diverse arii care m-au pregătit pentru carieră, proiecte care m-au lămurit cum stă treaba cu anumite concepte şi ustensile care mi-au format gândirea şi mă ajută să interpretez altfel informaţiile din diverse surse. Pot spune că FCRP a reprezentat perioada de pregătire pentru ceea ce avea să urmeze. În anul 2012 am păşit în lumea agenţiilor de PR şi pot spune cu mâna pe inimă că zilele sunt atât de diferite unele de altele: azi nu e ca ieri şi mâine sigur nu va fi ca azi. Acest domeniu îţi pune creativitatea la încercare de fiecare dată, te provoacă să dai ce e mai bun din tine şi îţi demonstrează că nu totul e aşa cum scrie în cărţi sau cum vezi în filme. În PR înveţi lucruri noi cu fiecare pas pe care-l faci și  înveți de la mulţi oameni; iar satisfacţia de pe urma unei campanii, a unui eveniment sau a unui client mulţumit este de nemăsurat.