Printati aceasta pagina

Liana Ionescu

 


Conferentiar universitar doctor

liana.ionescu@comunicare.ro

Descărcați CV [.pdf]

 

______________________________________________________________________________________________________ 

Liana Ionescu este conferenţiar asociat la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, SNSPA. În acelaşi timp, predă la Facultatea de Jurnalism, Universitatea Hyperion, şi la Complexul Educaţional Lauder-Reut, Bucureşti. Este doctor în filosofia ştiinţei, Facultatea de Filosofie, Universitatea din Bucureşti (1999), cu o bursă de studiu la Universitea din Oxford, Marea Britanie. Cărţi publicate: Adevărul în metaştiinţa contemporană. Strategii de legitimare a realismului epistemologic, 2006; România şi integrarea europeană. Logici şi rutine jurnalistice, (co-autor), 2008. Studii în volume şi reviste ştiinţifice (selecţie): Journalistic Education in South East Europe, (coautor), 2014; Spaţiu public, identitate europeană şi comunicare mediatică, 2013; Advertising and Screen Proliferation,2013;Global Brands in the New Ad Age, 2012; Cannes Lions–Exploring the Creativity, 2011; The EU Journalism–practices and expectations, 2010; Ficţiune şi tele-realitate, 2009;TV News as Mythmaker and Myth-Disseminator, 2008; Jurnalism european. Corespondenţi români la Bruxelles, 2007. A lucrat mulţi ani ca jurnalist, îndeosebi la Radio Europa Liberă (1995-2003), şi i-au fost acordate premii internaţionale pentru inovaţie şi excelenţă în audiovizual. A fost cercetător/expert/formator în cadrul mai multor programe ale Uniunii Europene, focalizate pe educaţia jurnalistică şi comunicarea mediatică. În prezent, este expert pentru România al Fundaţiei Konrad Adenauer, Programul de media Educaţia Jurnalistică în Europa de Sud Est. Domenii de interes academic: teorii ale comunicării, jurnalism în media scrisă şi audiovizuală, publicitate.

______________________________________________________________________________________________________ 

Cursuri

  • Istoria presei
  • Conceperea și elaborarea ziarului
  • Publicitate în media tipărite