Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice oferă studenților o experiență academică de excepție, într-un mediu inovativ, care încurajează talentul, competiția și performanța.

Studenții care au optat pentru această specializare studiază discipline obligatorii precum:

Anul I: Teoria comunicării, Introducere în relaţii publice, Imagini și simboluri în comunicare, Comunicare în media digitale, Redactare academică, Informatică I, Tehnica discursului public (public speaking), Introducere în teoria organizaţiilor, Introducere în sociologie, Știinţe economice. Management și marketing, Organizare de evenimente.

Anul II: Istoria comunicării, Introducere în științele politice. Istoria ideilor politice, Metode de cercetare în științele comunicării, Engleză, Teorii și practici de relații publice, Tehnici de redactare în relațiile publice, Practică în relații publice, Tehnologii pentru media digitale. Digital design, Cultură și comunicare, Geopolitică și globalizare.

Anul III: Mass-media și societatea, Strategii și tehnici de relații publice, Gestionarea crizelor de imagine, Analiza imaginii organizațiilor, Discurs informațional în radio și TV, Imaginea publică a liderilor și a instituțiilor, Metode și tehnici de elaborare a lucrării de absolvire.

Discipline opționale
Facultatea de Comunicare și Relații Publice oferă tuturor studenţilor posibilitatea de a-și completa și aprofunda domenii specifice de interes și prin alegerea unor discipline opţionale, care să permită definirea în mod cât mai corect și concret a direcţiilor individuale de specializare.

Studenții de la specializarea Comunicare pot alege dintre următoarele discipline opționale: Filosofia comunicării, Cultura română în context european, Psihologia comunicării, Introducere în statistică, Teoria argumentării, Semiotică. Teorii ale limbajului, Istoria mass-media, Publicitate și reclamă, Comunicare audio-vizuală, Informatică II, Comunicare audio-vizuală, Leadership, Comunicare nonverbală, Istoria comunicării politice, Antropologie politică, Managementul proiectelor, Managementul resurselor umane, Comunicare interpersonală, Evaluarea performanțelor resurselor umane, Etica în comunicare, Dreptul comunicării.

Practica de specialitate
Prin parteneriatele și acordurile de colaborare dezvoltate în mod constant cu instituții și companii de prestigiu din diverse domenii profesionale, Facultatea de Comunicare și Relații Publice oferă tuturor studenților posibilitatea să desfăşoare stagii de practică profesională pentru a aprofunda cunoștințe teoretice și a exersa capacități și abilități specifice de comunicare, relații publice și publicitate. Studenții pot alege să își desfășoare stagiile individuale de practică în: 
• agenţii de relaţii publice, sectorul corporatist privat sau nonprofit, firme de consultanţă;
• departamente de informare și relații publice instituționale (guvern, ministere, administrație prezidențială, parlament, primării etc);
• redacţii ziare, reviste, TV, radio, agenţii de presă.

Plan învăţământ - click aici.

Fișele de disciplină - click aici.

Perspective profesionale
Absolvenții Facultății de Comunicare şi Relaţii Publice au la dispoziție o paletă largă de domenii în care pot profesa, precum: relaţii publice, creare de imagine, mass media, social media, marketing politic şi electoral, comunicare managerială, negocieri comerciale şi politice, analiză politică, gestionarea crizelor, managementul resurselor umane, relaţii publice internaţionale, managementul proiectelor etc.

Absolvenţii specializării Comunicare și Relaţii Publice pot deveni:

• Specialiști în comunicare și relaţii publice, consultanţi în PR comercial, instituţional, politic, cultural, sportiv, internaţional;

• Brand manageri și directori de produs, consultanţi de marketing și comunicare electorală, specialiști și consultanţi în resurse umane și traineri.

Diploma obţinută după promovarea examenului de licenţă este diplomă de stat, recunoscută oficial.